Helgen.

Nog blev det fint vader till slut, det var en valdigt trevlig overraskning med tanke pa hur trist och kallt det faktiskt har varit nu en langre tid.
I fredags var jag ute med Elinor pa Henry J Beans, vi hade en jattetrevlig kvall och traffade intressanta manniskor. Min Tarzan kom over senare pa kvallen och vi kollade pa film. Lordagen bjod aven den pa fint vader sa da bjod jag pa frukost. Sen akte Tarzan ivag for att spela golf och jag och Johanna gick till parken for picnic. Pa kvallen gick vi ut och drack drinkar.


Sondagen spenderade jag hos Elinor. Vi lagade mat och kollade pa tre filmer. Det var jattemysigt. Lite daligt samvete hade vi forstas da solen sken ute, men vi drog for hennes shutters och latsades som om det var morkt och kallt ute. Senare pa kvallen kom Tarzan forbi hos mig och stannade sedan hela mandagen ocksa. Vi at frukost ute, sen gick vi till parken och mos for att sedan ga hem och sova middag(!). Vi var bada jattetrotta. Pa kvallen blev det Bourne pa bio och sedan middag och vin pa Pappa Ciccias.
En mycket lyckad helg!

Ett tips pa en perfekt hostmys film:
Music and Lyrics - Music From The Motion Picture



/Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0