Min pappa.

Min pappa har sedan manga ar dragit samma gamla skamt. Visst ar det val ganska kul men ibland undrar man om han inte sjalv trottnar.

Idag ringde jag for att kolla laget lite...

Pappa: Hej fetto.
Jag: Men sa kan du inte saga, jag kan ju fa anorexia.
Pappa: Gapskratt.
Jag: Tystnad.
Pappa: Ja, det skulle jag vilja se...sjalv har jag kokobulimi. (pappa gillar kokosbollar)
Jag: Hehe, da har jag falsk bulimi. (Man ater och ater men spyr aldrig)
Pappa: Skratt, jaaaa du.  Grasklipparen gick sonder igar...

Ett annat staende skamt ar nar jag ska komma hem och halsa pa och mina foraldrar forbereder "hotellet". Jag ar enligt deras mening ganska bortskamd, darav hotellet. Pappa tycker att det ar jattekul nar jag fragar om jag kan lana bilen, da kan han namligen svara: Njaaa, bokade du hotell med fri hyrbil?
Flera av liknande skamt aterkommer ofta. De berattar ofta for sina vanner om "hotellet" och tycker att det ar jattekul...

/Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0