Sex and The City

Sex and the City: Complete HBO Season 6

Idag kom ett paket till mig med 6:e sasongen av Sex and The City i posten. Jag sag sasong 1-5 for ca 2 ar sen nar jag lanade min van Anns box set, men hon hade glomt sasong 6 kvar i Sverige sa jag sag aldrig den sista delen. Sa nu tva ar senare tankte jag att det kanske var dax att gora det. Sa jag bestallde den pa amazon. Jag fick vanta i nastan en manad innan paketet kom. Da ringde jag till amazon och klagade, och idag fick jag det antligen.


Ex

Kommentarer
Postat av: Ann

Puh!
Nu känns det mkt bättre när du har uppdaterat din blogg...min dag var helt förstörd ; )

2007-08-31 @ 13:27:18
Postat av: Neal

does that mean i'll be watching this for the next 2 weeks?

2007-08-31 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0