Torsdag!

Kara vanner, idag ar det Torsdag och det ar ju alltid trevligt for da ar det fredag imorgon och fredagar gillar vi, eller?

Gardagskvallen var mycket lyckad. Elinor och jag drog till Henry J Beans efter jobbet for nagra Spritzers. Bartendern som alltid serverar oss blev mycket glad over att se vara nunor. Tyvarr inte glad nog att ge oss nagon rabatt, men goda drinkar blev det. Efter 10 minuter lyckades vi aven att fa ett bord ute i beergarden. Strax darefter far jag syn pa var van "brandmannen" (Dan).




En trevlig prick som vi traffat ute i Fulham nagra ganger och som faktiskt ar Brandman. Forsta gangen vi traffade honom pa var favvoklubb Chateau 6, da undrade vi hur i helvete han kommit in eftersom han hade mysbyxor och t-shirt pa sig. Det visade sig att han ar kusin med agaren till Chateau. Vi tvingade honom da att ga hem och byta klader, vilket val kanske inte var sa snallt. Vi pratade iallafall ganska lange med honom tills vi sag nagra andra bekanta.
Kom hem i lagom tid men var valdigt trott sa jag somnade nastan direkt. Imorse var det vackning 5.30 vilket var allt annat an kul...
Nu ar jag iallafall packad och klar for Berlin. Klockan 15.00 kommer taxin som ska ta oss till flyget! Jag langtar!

Ha en jattebra dag.

/Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0