Allt gar fel

Nu har jag kranglat med min bank i over en manad.
Forst kan jag inte anvanda mitt kort, sa jag gar till banken dar dom sager att dom har skickat ett nytt kort till mig for over en manad sen och att det ar darfor mitt nuvarande kort inte fungerar. Men eftersom jag inte har fatt nat kort, skickar dom ett nytt. Men jag far inte det kortet heller sa jag far ga tillbaka till banken igen. Da visar det sig att dom har skickat korten till min gamla adress, trots att jag andrade min adress i januarie nar jag flyttade, vilket ar nastan ett ar sen!

Efter tredje forsoket far jag antligen mitt kort. Tack. Men da saklart ar det nat annat som gar fel; jag kan inte anvanda min online banking. Jag ringer till banken som sager att det sakert ar nat fel pa min "dosa" (som dom precis har borjat med i England) och skickar en ny. Idag nar jag skulle forsoka med mina nya dosa stod det att dom har last mitt kort!

Jag blir galen! Sa nu maste jag ga till banken i morgon igen. Kan ingen gora nanting ratt? Jag behover ett fungerande konto.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0