Domestic goddess?

Nej ni, nan gudinna i koket har jag aldrig varit, och kommer sakert heller aldrig att bli. Gardagen var mycket lyckad. Tyvarr har jag inte tillgang till den dator jag brukar ha forran sent i eftermiddag, da kommer fler kort up, jag lovar!

Efter vart kalas kande jag mig ganska bloated av allt socker och skrap man tryckt i sig, sa nu blir det lite halvdetox ett tag framover. Pa vag hem sa Simon att nu visste han precis vad han skulle kopa till mig i julklapp. Han hade velat mellan nagra grejor sa han men nu var han saker....Jaha, sa jag. Vad kan det vara? "Cooking lessons" sager han jattenojd.... Det sager val allt..?

Val hemma lagade vi beans on toast for tro det eller ej, men det har jag aldrig atit. Jag tyckte att det var jattegott sa det ska det bli ikvall med. Jag ska ha en kvall hemma i sangen och kolla pa 24 och lagga mig tidigt. Ah vad jag gillar!!!

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0