FCUK

Nu sitter jag hemma hos Elinor och dricker vin. Laura cancellade och Johanna skulle pa en annan fest sa jag akte hem till Elinor istallet.

Igar var jag och Simon ute och at julmiddag pa en restaurang som heter Mimosa. Maten var hyfsad men vinet var smarro. Imorse forlorade jag som vanligt sten, sax, pase sa jag fick ga ut i kylan och kopa frukost!

Jag akte ner till King's Road for att traffa Annelie och passade pa att byta en klanning. Jag hittade en jattefin, som dessutom var pa rea. Perfekt till julfest och nyarsfirande.

image236

Denna skapelse kommer ni att se mig svanga mina lurviga i!

Nu ska jag aterga till vin och trevligt sallskap!

Imorgon blir det shopping med Elinor, sen mys med Simon.

KRAM F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0