Gold & Black

image234

Jag har jul stress just nu. Det kanns som jag har sa mycket sma grejer att fixa innan jag aker hem. Vilket ar en vecka kvar! Det ska bli jatte kul att aka hem dock. Jag har handlat dom flesta julklapparna men jag har fortfarande lite grejer kvar som maste avklaras i helgen.

Pa bilden ovan ar det grejer fran Zara Home. Dom har nu sa att man kan bestalla online. Jag ska dit pa lordag och kolla efter nat till mormor. Jag pratade med mamma och hon tyckte att jag skulle kopa typ salladsbestick eller servetthallare eftersom det ar kul att ha sant att variera med nar man far gaster. Dom flesta i min slakt alskar allt som har att gora med inredning och grejer till hemmet.

Till vanster ar det ett salt och pepparkar i guld, i mitten ar det salladsbestick och till hoger servetthallare i guld. Dom hade flera salladsbestick att valja mellan sa det blir nog det om det finns i affaren.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0