Julfest.

Vi arbetar med tva olika taxifirmor och har aven en for back-up. Sjalvklart blir man ju lite "kompis" med dom som jobbar dar nar man pratar med dom flera ganger varje dag. For tva ar sen gick jag och Elinor pa deras julfest. Vi sag val ganska mycket fram emot det, dels for att fa traffa alla i verkligheten, men ocksa for att fa lite gratis mat och sprit. Ja herregud kan man val bara saga....vilken disaster. Nar vi kom dit var de for blyga for att prata med oss sa vi fick underhalla oss sjalva. Det var lite trist men vi skrattar at det idag.

Hur som, idag kom deras hogste chef in och bjod in oss personligen...vad fan sager man da?

Elinor...ska vi? 

xxx

Kommentarer
Postat av: Elli

Hmm.. nar ar den?

2007-12-05 @ 15:04:16
Postat av: Frida

Jag tror att det ar nasta fredag, jag ar inte speciellt sugen...men man kanske borde?!

2007-12-05 @ 16:00:44
Postat av: Elli

Ja vi kan ju tanka pa saken. Jag bara tanker pa hur deras forra julfest var..haha. Latjolajban fest.

2007-12-05 @ 16:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0