Julhandla

Imorgon är jag ledig och ska julhandla lite tror jag.

Jag behover köpa  nåt  till jobbets secret Santa. Lite småpresenter till  familj och vänner, men viktigast av allt är ju förstås nåt till mig själv...hehe.

Jag vill ha en ny fin kjol, nya leggings och  kanske en klänning. Det är mitt mål för morgondagen. Dessutom behöver jag lite nya hygienartiklar såsom  rakhyvlar, mascara och balsam. Wish me luck.

Simon är på väg hit, han föreslog att vi skulle gå ut och äta på en pub...jag undrar om det är fotboll på TV...

När jag är hemma i jul ska jag skriva ett CV och börja kolla efter nytt jobb. Är det nån som vill erbjuda mig ett bra jobb? Hör av er...

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0