Manflu!

AL som jobbar i security har ar snuvig och tycker sa synd om sig sjalv. Han klagar och tjurar. Men va fan! Sager jag och Laura, ga hem da istallet for att smitta oss.....herregud. Karlar ska altid overdriva!

Vi diskuterar hur synd det ar att skolor nu ska sluta med Nativity plays och julfirande for att det ar offensive for andra religioner. Detta ar for mig helt ofattbart! Att ta seden dit man kommer....haller inte det fortfarande? Ar det inte lika viktigt for alla, barn som vuxna, att uppleva och lara det lands traditioner som man lever i? Nan som har asikter om detta?

Snart ar det iallafall jul och jag vet en som ska fira rejalt och det ar jag! Jag alskar julen!!!



Kram F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0