Natt mat

Idag kanner jag mig sa seg. Jag gick ut igar, vilket inte var planerat. Nina ringde pa kvallen och fragade om jag ville ta en drink. Sa vi gick till en pub i Pimlico, sen vidare till ett annat stalle eftersom det forsta stangde vid 11. Sen stangde aven det andra stallet sa vi gick vidare till en gay bar i Victoria. Det var det anda som var oppet. Det var ganska tacky bar med karaoke. Sa det kanske inte var det basta stallet, men det fanns inte sa mycket att valja mellan. Sen kom jag hem ranglandes vid 2 tiden och var jatte hungrig. Vi hade nastan ingen mat hemma som jag ville ata sa jag gjorde en liten paj. Det kanske inte ar det mest normala att borja laga en paj klockan 2 pa natten, men ar man hungrig sa ar man. Jag slangde i lite allt mojligt, men det blev ratt bra anda.

Neal har bil i helgen igen sa vi passade pa att storhandla mat idag. Vi koper alltid en massa extra grejer nar vi har bil. Sa ikvall ska vi bara vara hemma och ta det lungt. Jag vet inte vad vi ska ata ikvall men jag tror det blir nat med couscous, svamp och grillad haloumi.

image184

Vad ska ni gora i helgen?

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0