Packad och klar.

Igar hade jag massor att gora. Inga radda varlden grejer direkt men nodvandiga for mig. Jag packade infor Sverige, diskade, tvattade och fixade med min mask infor festen, jag badade, lagade mat och hann aven kolla pa ett avsnitt av Vanner. Ganska bra gjort av mig tycker jag.

Imorse blev jag som sagt hamtad av Elli och Neal. Jag var ocksa uppe med tuppen och hann till och med ga till Tinto's for en morgon-Mocha.

Johanna ringde precis, vi bestamde oss for att aka till Safsen pa Sondag for att aka slalom. Gud vad kul, jag har inte akt skidor pa ca 10 ar, sa det kanske ar dags!!



Ah vad harligt!

Kram Fx

Update: Nu har vi bestamt oss for att bada bastu pa lordagen, vilken harlig semester det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0