Regn och rusk!

Hej pa er. Jag borde ha skrivit i helgen men har inte haft tid riktigt, som tur ar har ju Elinor kept you up to date!

Helgen  har varit mycket trevlig och kandes ganska lang. Pa Fredagen gick jag, Laura och Natalie ut pa ett par drinkar. Det var jattemysigt. Sen akte jag hem till Simon och mos med honom.

Pa Lordagen kom jag hem vid ett, jag fixade och donade lite hemma innan jag gjorde mig klar for en kvall med Johanna. Vi at middag med hennes flatmates innan vi gjorde stan osaker. Vi hade planerat en bar-runda men stannade pa andra stallet for det var sa bra. Bra musik, trevlig stamning, goda drinkar och en bra lokal. Dar stannade vi till halv tva ungefar, sen drog jag hem.
Sa har sag det ut:

image227




Vi blev ganska fulla, men pa ett trevligt satt, jag insag inte att jag var berusad forran jag kom hem.

Igar var det allman recovery pa formiddagen, sen kom Simon over och vi kollade pa 24, lagade middag och slappade. Jag skamde bort honom lite med massage och ett varmt bad.

Vad har ni gjort?

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0