Röklukt.

Jag och Simon gick till lokala puben igår för mat och fotboll. Tyvärr serverade dom ingen mat för kocken hade gått hem tidigt, så vi kollade klart på fotbollen och drack ett par drinkar innan vi gick hem och lagade mat.

Sömntuta som jag är somnade jag ganska tidigt. Jag vaknade vid halv fem av att något inte kändes rätt. Det luktade så konstigt i lägenheten så jag sprang ner till köket där ugnen stod på och massor av rök vällde ur. Beth hade lagt in nåt i ugnen och sen somnat. Kvar var två kolbitar och en stinkande lägenhet (och en MYCKET irriterad Frida).

Idag ösregnar det men jag ska hoppa in i duschen och trotsa regnet för lite shopping.

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0