Ryanair........

Jag vet att Ryanair ar ett budget flyg sa man kan inte rakna med sa mycket. Men idag ar jag javligt irri pa dom. Zandra och Martin skulle flyga med ryanair till London idag klockan 12 men nar dom kommer till flygplatsen sager dom att flyget har blivit andrat och att det gick klockan 10 i morse. Men Zandra har inte fatt nat mail som sager att dom har andrat flyget! Dom fick ett tidigare om att tillbaka resan hade blivit andrad, men ingenting om det utgaende flyget. Nar ryanair skickar ut mail om andringar sa far man alltid klicka pa "confrim the change". Sa eftersom dom inte har fatt mailet har dom inte gjort det, borde inte ryanair ringa dom och se till att dom har sett andringen? Vad ar annars poangen med att confirm the change om det anda inte spelar nagon roll?

Dom ska vanta pa flygplatsen tills i kvall och hoppas pa att komma med kvalls flyget..... stackarna. Zandra var jatte ledsen nar jag ringde. Dom hade verkligen sett fram emot att aka till London. Jag hoppas dom kommer med flyget.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0