Stada

I Lordags blev det ju stadning for hela slanten fram tills eftermiddagen, da tog jag pa mig joggingskorna och tog mig en tur i regnet. Sen kom Simon over och vi drack vin och kollade pa The X-Factor. Jag blev ganska berusad for jag drack en flaska vin... Det var roligt. Sen gick vi ut och at middag. Sen var jag full och vi tog en taxi hem. Det var faktiskt en rolig kvall.

image192

Jag och min pudding!

Pa Sondag morgon vaknade jag tidigt och var ganska pigg. Vi gjorde Sten, sax, pase om vem som skulle ga och kopa frukost. Jag forlorade forstas men Simon erbjod sig att ga anda. Men jag drog pa mig regnjackan och gick och kopte croissanter och kaffe som vi at i sangen samtidigt som vi kollade pa 24. Mysigt.

Fx

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0