Tisdag

Puh. Jag hade panik igar infor mitt nutrition test som jag hade idag. Igar satt jag och hard pluggade hela eftermiddagen och kvallen. Men det gick bra pa provet, jag fick 80%! Vilket jag ar valdigt nojd med. Man behover ha 70% for att fa en first,  vilket ar det hogsta betyget. Sa nu ar det bara att satta igang med nasta grej. Franska! Vi har  speaking test pa fredag. Vilket kommer bli svart for mig for jag ar inte sa bra pa att prata franska, det ar lattare att lyssna och forsta. Som alltid med ett nytt sprak.

Pa torsdag kommer min kusin och hennes pojkvan till London och halsar pa nagra dagar. Kul! Sen ar det inte langt kvar tills vi aker hem till Sverige. Jag langtar. Men innan det har vi varat Christmas party pa jobbet att se fram emot. Festen ar pa torsdagen innan jul, sen flyger jag och Frida till Sverige tidigt fredag morgon. Sa vi kommer aka direkt till flygplatsen fran festen. Ja vi far se hur det gar....

E x


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra jobbat! Du ar sa duktig!
Vad har ni planerat for helgen?
x

2007-12-04 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0