Update

Det har blivit dåligt med skrivandet under juldagarna. Men det har varit full rulle varje dag. Jag har traffat en massa släktingar och vänner, shoppat och festat. Vi gick ut pa juldagen och det blev en lyckad kvall. Det var bra musik så vi svängde loss pa dansgolvet och sen traffa jag en hel del folk som jag inte har sett på år och dar. Skoj. Det är så det ska vara när man är hemma och hälsar på. Jag antar att juldagen är en väldigt bra dag att gå ut på då dom flesta är hemma och hälsar på.

I morgon kommer Neal och Simon till Sverige sa jag och Frida ska åka och hamta dom på Skavsta flygplats i morgon bitti.

Sen på kvällen ska jag och Neal in till Örebro och gå ut och äta middag med min kompis Csilla och en annan kompis från högstadiet som jag och Csilla inte har träffat på ca 7 år. Spännande. Csilla har dessutom precis kommit hem från sin semester i Mexico så vi kommer nog ha en hel del att prata om.

E x


Kommentarer
Postat av: Erik

Tror du har missuppfattat vad som är bra musik...
Det spelades ju inte e-type på hela kvällen!!!

2007-12-29 @ 19:23:08
Postat av: Elinor

Erik : Jag gick faktist vidare
till Björnstugan efter Klaras. Där spelade dom bra musik.

2008-01-01 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0