Uppe med tuppen

I dag var jag uppe med tuppen. Klockan 6 vaknade jag och gjorde mig i ordning sen akte jag och Neal hem till Frida och hamtade upp henne och hennes resvaska eftersom vaskan ska hem till mig. Sen slappte Neal av oss pa jobbet och vi kom precis i tid.

Jag gick aldrig till gymmet igar. Efter jobbet hade jag ingen lust eller ork att ga dit dessutom hade jag en massa som behovde goras. Jag kommer formodligen inte att ga dit i dag heller. Sa jag far val ta tag i det nar jag kommer tillbaka efter jul.

Igar kopte jag harfarg for att fixa min harutvaxt. Jag kopte samma som jag alltid gor.. trodde jag. Nar jag kom hem hade jag kopt "honey blond" och jag brukar kopa "blond". Jag hade bara tagit den fran hyllan utan att egentligen kolla ordentligt. Men sa jag fargade haret med den i alla fall for jag hade ingen lust att ga tillbaka till King's Road pa lunchen idag igen och byta. Det blev ingen jatte stor skillnad men haret ar nu lite morkare men jag ar fortfarande blond. Det blir sakert battre efter ett par tvattar. Det brukar oftast vara sa. Men det ar anda kul med en liten forandring. Man trottnar ju sa latt pa ditt har.

E x


Kommentarer
Postat av: Neal

what are you saying about me?

2007-12-19 @ 14:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0