Album.

Snart ar det loning och da ska jag sla till pa tva skivor.

Den forsta ar Timbalands Shock Value. Den har manga bra latar och features en hel del bra artister som Nelly Furtado, Justin Timberlake och The Hives.

Shock Value: Parental Advisory

Nasta skiva som ska bestallas ar Killer nya Sawdust, bestaende av B-sidor. Jag har bara hort en lat faktiskt men den var superbra och eftersom jag ar ett Killers fan sa tror jag knappast att det kommer att bli fel...

Sawdust

Vid narmare eftertanke ska dessa nog inte bestallas utan kopas direkt i butik, Amazon har varit sega och nu nar julen narmar sig sa kan jag tanka mig att det at annu langre tid innan man far paket pa posten...

F x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0