Boring..

Nu har jag precis varit pa lunch. Det var behovligt for jag borjade bli riktigt uttrakad. Jag och Laura lunchade tillsammans idag, vi kopte soppa och at "handmade chilli crisp".

Jag sitter har och kollar pa ett assignment som ska in nasta vecka och som ar vart 30% utav kursen, vilket ar ganska mycket for ett arbete. Det ar fordmodligen det trakigaste uppgiften vi nagonsin har fatt och formodligen nagosin kommer att fa. Hoppas jag. Det handlar om hur man skriver ett CV, vad jag har for framtids planer osv. Man ska da skriva en massa om sig sjalv; vad man ar bra pa, vad man inte ar bra pa och sa vidare och sa vidare... Boring.

Ex

Kommentarer
Postat av: Ann

Guuud, vad bra! Du måste skicka över den till mig! Måste skriva ett CV!

2007-11-08 @ 16:10:11
Postat av: Elinor

Alltsa jag har inte skrivit nat an. Jag ska gora det i helgen. Jag sitter bara och laser igenom fragorna vi ska svara pa. Usch.

2007-11-08 @ 16:17:27
Postat av: Ann

Faaaan...

2007-11-08 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0