Die...dye?

Jag minns inte hur denna diskussion startade men jag berattade iallafall for Simon att jag fargade mina ogonbryn...han blev helt chockad och tittade pa mig som om jag var ett mongo fran kongo. Jag forsokte forklara att jag har valdigt blonda ogonbryn och att det ser battre ut om jag fargar dom, jag till och med visade kartongen men han trodde mig inte eftersom det stod pa svenska pa den. Han hade ingen aning om att nagonting som detta existerade. Finns det liv pa andra planeter? Var Gud en kvinna? Kan man farga ogonbrynen? Viktiga existensiella fragor. Kara nan. Sen fragade han varfor jag inte bara plockade dom...Jo, for det gor dom ju morkare eller...killar...vad sager man?!

Fx

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hehe... ja ibland ar det inte latt.

Vad shoppade du for nat? Jag vill ocksa shoppa. Men jag har inga pengar just nu. Maste spara till julklappar.

2007-11-14 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0