Dinner.

Hipp hurra for idag ar det FREDAG!

Igar hade vi ju som sagt middag hos Neal och Elinor. Det var verkligen jattetrevligt tyckte jag/vi. TACK!! Alla kom bra overens och maten var toppen.

Vi kom hem vid elva vilket var ganska lagom for sangdags om det inte var for att jag inte kunde sova. Too much caffeine during the day! Usch usch. Sen sov jag daligt for Tarzan klangde pa mig hela natten och jag blev galen.

Ikvall blir det stadning in preparation for the arrival of mamma och pappa. Jag gillar inte alls att stada men det ska nog ga fort. jag ska damma,diska tvatta och dammsuga. Sen kommer Simon over och vi har planerat en slapp lordags morgon i sangen innan han ska ivag och spela rugby och jag ska hamta mor och far. Mamma rapporterar via text att det ar "vitt vitt vitt" hemma. Harligt. Sa ser det inte ut har, men solen skiner iallafall.


jaja kara vanner, ha en bra dag!!!


F x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0