Disney och farsdag



Pa sondag ar det farsdag. Det hade jag ingen aning om foran idag. Har i England sa ar fars och mors dag pa helt andra dagar an i Sverige sa jag brukar nasta alltid missa dom. Jag kan tyvar inte fira min pappa eftersom jag bor i England och han i Sverige som resten utav familjen, forutom lillebror da som ocksa bor har. Vi far ringa i stallet. Men jag tror sakert att sma syrrorna firar honom pa sondag.

Bilden ar pa sagoslottet i Disneyland. Jag la in bilden mest for att jag tycker den ar fin. Dom sensaste inlaggen har varit sa gra och morka, sa jag tyckte det behovdes lite farg for att muntra upp det hela med.
Nar jag precis hade flyttat till London, vilket ar  ca 3 och ett halvt ar sen nu, sa var min plan att jag inte skulle stanna i England i ungefar ett halv ar-ar och sen aka vidare, och helst av allt ville jag aka till Florida och jobba pa Disneyland. Hehe.. jag vet inte riktigt varfor. Jag gillar disney valdigt mycket, sen har jag alltid velat aka till USA sa det var val kanske darfor. Nu skulle jag aldrig vilja jobba dar, tank alla turister och folk man skulle behova sta ut med varje dag. Usch. Fast jag skulle garna aka dit och prova pa alla attraktioner.
Jag har varit pa Disneyland, fast den i Paris, men det var manga ar sen nu.

E x

Kommentarer
Postat av: Neal

are we buying a coffee machine and cups and going to disney world?

xxx

2007-11-08 @ 15:23:23
Postat av: Ann

Hahaha, u're funny Neal!
Har du bott i London i 3 år redan?!!? Tiden går verkligen fort! Jag stod bara ut i 1 år.
Jag hade väl "otur" som ni uttrycker det...haha
Elinor!Du anar inte vem som hörde av sig till mig... killen som jag dejtade i London. OM du minns honom!

2007-11-08 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0