Fat Bastard.

Jag orkar inte med att vara ute tva dagar i rad, och da har jag inte ens varit berusad nagon av dessa dagar och sovit 7 respektive 6 timmar. Idag ar jag helt slut och lever pa kaffe och choklad. (healthy)

For er som inte vet sa pluggar ju Elinor Human Nutrition och jag har pluggat en BA (Hons) i Sports, Health and Fitness Management som jag tog examen i i juni. Nu ar det ju dock tyvarr sa att vi inte direkt lever som vi lar...Till "middag" igar at vi varsin Pecan danish och drack en Smirnoff Ice. Vad tycker ni om det...?
Vi gillar att "unna" oss saker och tror att det gor en till en gladare manniska.

Hur som, ikvall kommer Simon och sover over och han har lite panik for han tycker att han ar en "fat bastard".

En fat bastard!

Det ar han ju sjalvklart inte utan han har en superlacker kropp. Jag sa at honom haromdagen att jag inte tycker att man ska klaga over hur man ser ut. Iallafall inte hela tiden, antingen ar man nojd med det man har eller sa gor man nagonting at det. Det hjalper inte att beklaga sig hela tiden till andra. Sant, sa han och borjar fran och med Mandag sin nya health regime. Fan.


F.

Kommentarer
Postat av: FRÖKENMOBERG

älskar puerto rico, ha en fin kväll. kram

2007-11-02 @ 17:02:13
URL: http://www.frokenmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0