Folk jag stor mig pa

Janet pa jobbet berattade precis att nan har stulit £500 fran hennes konto. Ingen har stulit hennes kort utan nan har kopierat eller filmat (eller hur det nu gar till) hennes kort nar hon tog ut pengar fran en kortautomat i sondags. Hon vet vem killen ar for hon sag honom bade fore och efter att hon hade tagit ut pengar. Hon sag nan som sag lite "misstanksam" ut, men hon tankte inte sa mycket mer pa det sen nan dag senare markte hon att pengarna fattades pa hennes konto. Det fanns CTV vid kort automaten sa forhoppningsvis kan dom fa tag pa killen. Jag blir sa irri pa folk som ska ta sant som inte tillhor dom. Jag hoppas han hamnar bakom las och bom..










Ex


Kommentarer
Postat av: Ann

Sånt händer väl ganska ofta i England? Men £500 är väldigt mkt pengar. Brukar aldrig ha så mkt pengar i mitt konto...and I got a good reason for that!

2007-11-01 @ 14:38:39
Postat av: Elinor

Usch... sag inte sa. Jag ska nog borja forvara mina pengar under madressen i stallet.

2007-11-01 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0