Food bible


En kille pa jobbet lanade mitt jobb pass som han lovade att lamna tillbaka, men det var over en timma sedan. Jag maste ha mitt pass for att komma in i olika dorrar och aven for att kopa kaffe och mat med i cafeterian. Jag fick ga och kopa kaffe runt hornet i stallet for pa jobbet pa morgon fikan, och den kostade mig mer an dubbla priset! Gah.

Vad jag egentligen skulle skriva om var att jag vill ha en "matbibel". Men jag vet inte vilken jag ska valja. Den har pa bilden kostar bara £2, sa jag vet inte om den ar sa bra. Det later lite for billigt. 

Vi ska gora en jatte rolig uppgift i Uni nasta termin, vi ska skriva fargglada broschyrer med bilder om nat som har att gora med halsa och sjukdom.  Sana broschyrer som man kan ta hos doktorn, apoteket eller tandlakaren. Ingen far skriva om samma sak, sa dom gav oss  titlar som fick valja emellan. Jag har valt: Iron deficiency anemia (= sista steget i jarn brist).

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0