Framforhallning...

...ar nagot jag hoppas och vill tro att jag har. Dessvarre har det inte varit sa denna vecka. Jag har ju funderat pa vad jag ska ha pa mig ikvall och tankte hela veckan att pa Torsdag kvall, da ska jag prova outfits och se vad jag hittar. Istallet for detta sa diskade jag, at mackor till middag, malade naglarna och tog ett bad innan jag kollade pa Never mind the Buzzcocks (I LOVE) och Graham Norton innan jag somnade. Inte gick jag upp i tid imorse heller sa jag vete fasen hur det kommer att bli ikvall. Jag har med mig 4 klanningar och 3 par skor sa det borde ga bra anda.

Jag trodde att jag skulle ha bilder pa klanningarna men det hade jag inte, jag ska ta kort sa far ni se...

Fingers crossed.

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0