Goda doftljus

Archipelago Home Expresso and Mocha Scented Candle
Jag letar efter olika doftljus. Jag skulle vilja ha fina doftljus som luktar kanel, kaffe eller nan annan "jul lukt". Ljuset pa bilden ar en blandning av Mocha och Expresso. Ett sant ljus skulle passa perfekt i koket. Jag har dekorationer hemma dar jag anvander kaffe bonor och det luktar jatte gott. Dom flesta fina ljus jag har hittat ar ganska dyra, eller sa hittar jag ratt doft men da ar dom inte sa fina. Fina doftljus kan aven vara en bra julklapp. Ljus ar alltid kul att ha tycker jag i alla fall.

Ljuset pa bilden kostar £24, vilket jag tycker ar lite for mycket for ett ljus. Tips pa bra doftljus nagon?

Kram E

Kommentarer
Postat av: Lillkussen

ahha, då slipper man klura på va man ska köpa till dig i julklapp;)
när jag var i sthlm sist gick jag och sara runt lite och "tappade" väl bort oss såklart. men iaf, vi kom till en jätte mysig affär med massa doft ljus. när vi kom ut där ifårn hade jag fått en fruktansvärd huvudvärk utav alla dofter som blandades. men, iaf... jag köpte ljus. och de doftade jätte gott. endast 19 :- för ett ljus i lagom storlek. typ som på din bild. Minns dock inte vart affären låg haha:) hade bra! pusshej

2007-11-22 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0