Halla!

Jag har varit dalig pa att skriva i bloggen dom senaste dagarna, sorry.

Idag ar jag ledig! Vi hade bara en inlamning idag men eftersom jag var sa duktig och pluggade en massa i helgen kunde jag lamna in mitt arbete igar. Sa idag har jag varit till gymmet och ska snart ivag till stan och traffa Patrik nar han slutar jobbet. Vi ska pa julklapps jakt igen. Sen maste jag verkligen plugga franska eftersom i morgon jobbar jag och sen kommer Frida och Simon hit och inlamingen ar pa fredag sa det maste bli gjort ikvall. Jag har haft flera tillfallen da jag kunde gora den men jag skjuter hela tiden pa det.

Det ska bli kul att Frida och Simon kommer hit i morgon, Simon har ju aldrig varit hemma hos oss forut och jag har bara traffat han ett par ganger, och sen hinner jag och Frida inte traffa varandra lika ofta langre eftersom jag har en massa plugg hela tiden och hon jobbar en massa.

Vi har jatte fint host/vinter vader har i London idag sa snart ska jag ga ut och njuta av vadret. Ha en bra dag.

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0