Hej.

Hej hej.

Det ar Frida har som "gastbloggar" hemifran Elinor. Jag fick sluta tidigare fran jobbet i fredags sa jag sa aldrig hej da. Sorry.

Igar var det verkligen slapp hemmakvall. Jag hyrde Die Hard 4.0 som jag och Simon kollade pa. Tyvarr kan ni inte fa nagra recensioner eftersom jag somnade halvvags in i filmen. Simon var mattligt road...Men jag var sa trott och kunde inte halla ogonen oppna.
Imorse mos vi lite innan Simon gick och kopte frukost som vi at i sangen. mums. Sen akte han for att spela rugby och jag kommer inte att se honom pa over en vecka for jag ska till Sverige!
Jag akte till Knightsbridge for att shoppa lite och kom hem med en massa nytt smink fran Body Shop. Jag bara alskar deras produkter! Sen akte jag hem igen och fargade haret och sminkade mig och nu ar jag hos Elinor och Neal och dricker vin. Vi ska till Johanna pa housewarming party. Kul! (Vi far se)

Hoppas ni mar bra kara vanner!!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0