Helgen.

Nu tankte jag beratta om hur min helg var!

Jag hade ju halfday i fredags och akte hem till Simon vid tva. Vi kakade lite och sen satte oss i bilen for att kora till Essex. Trafiken var ganska trist sa det tog nastan tva timmar. Nar vi hade checkat in sa mos vi lite innan det var dags att borja fixa sig infor middagen. Vi blev sa fina och Simon var sa sexig i sin kostym. Yum! Tyvarr tog jag inga bilder. Muppigt! Middagen var trevlig men lang, det var ca 450 personer dar och vi delade bord med Simons chef och kollegor. Maten var god men fy vad matt jag var nar efterratten kom in. Jag blev lite besviken eftersom efterratt ar det basta jag vet och vi blev serverade Mississippi Mud Pie. Fantastiskt god kan jag lova. Sen ostbricka och Kaffe pa det. Jag var sa matt att jag kunnat somna vid bordet. Vi akte hem vid midnatt, da var jag sprickfardig.

Pa Lordagen checkade vi ut vid elva efter supersmarrig hotellfrukost, sen akte vi och bowlade innan vi traffade hans mamma pa lunch. Hon var jattetrevlig, en typisk "mamma" om ni forstar vad jag menar! Matta och belatna korde vi tillbaks till London dar vi (Nja, inte jag sa mycket) kollade pa rugby och slappade. Jag gick och kopte kaffe och cheesecake till oss och sen kollade vi pa The X Factor innan vi akte hem till mig for att kolla pa film. Jag somnade gott till Mission Impossible III....

Det var en jatteharlig helg. Skont att fa spendera tid med sin darling.

Ikvall kommer Sylwia och halsar pa, sen kommer Simon for att sova over.

Hur har ni haft det?

Kram Fx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0