I fredags

I fredags traffade jag min gamla barndoms kompis Nina fran Hallabrottet. Vi har har kant varandra sen vi var 10 ar. Hon har bott i England i ca 3 ar men hon har flyttat runt till lite olika stallen runtom i England, och flyttade ganska nyligen till London. Jag hade inte sett henne pa flera ar, sa vi hade saklart en massa att prata om.

Vi traffades vid fem tiden och gick till "The market place" som ligger vid New Oxford St. Men som vanligt nar man ska ga ut och "ta en drink" sa slutar det alltid med att man tar flera stycken. Sen bestamde vi oss for att aka hem till mig och kopa med lite vin och ol och fortsatta dar. Ninas pojkvan hade precis slutat jobbet da sa han hangde ocksa pa hem till oss. Neal var hemma sa han och Devin satt och pratade och verkade komma bra overens sa jag och Nina kunde catcha upp. Det blev en lyckad kvall da alla hade en massa att prata om.

image174
Devin och Nina hemma hos oss.

Ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0