I'm back.

Hello bloggen och alla kara lasare.

Efter en underbar vecka i Svedala ar jag tillbaks i London. Gud vad harligt det har varit.
Jag har mest slappat och njutit av lugnet. Jag hann ga till tandlakaren vilket var underbart for nu har jag ingen tandvark langre (hurra!). Jag klippte mig och solade ocksa sa det var lite extrem makeover, fast kanske inte sa varst extrem. Jag kanner mig piggare och fraschare iaf.

Laura kom ju over pa Lordagen och vi hade det lugnt och skont. Pa mandagen akte vi upp till Stockholm for lite shopping och sightseeing, tyvarr var det ganska daligt vader sa det blev mest shopping. Men vi hann se Gamla Stan iaf.

Det var hur som helst harligt att fa spendera tid med Mamma och Pappa och Izza. Nu langtar jag tills Jul, men forst till nast nasta helg da de alla kommer och halsar pa. (Inte Izza forstas, men val brorsan)

Har kommer en massa kort!

image160



image162







image166

Visst ar det vackert?

Fx

Kommentarer
Postat av: Elinor

Oh vad fint med sno. Jag vill ocksa aka hem till Sverige.

2007-11-14 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0