Inte langre mandag.

Igar var det jattetrist vader men vi hade faktiskt lite sol pa eftermiddagen. Tills jag slutade klockan 16 och drog pa mig joggingkladerna...da borjade det! Jag var dyngsur men det var ganska harligt aven om joggingen gick segt. Jag sprang pa 29 minuter denna gang.

Val hemma var jag social en stund med Beths mamma som halsade pa. Sen badade jag och vilade lite innan Sylwia kom. Vi kakade underbar pizza och kollade pa en helskum film, Running with Scissors. Jag blev halvt mentalsjuk av den. Den var verkligen skum men ganska underhallande.

Running with scissors.

Nar polskan hade dragit sa kom Simon strax efter, da var klockan efter 22 och jag var redan redo for att sova men vi kollade pa ett avsnitt av CSI innan vi somnade till ljudet av regnet som smattrade mot taket. Ganska harligt faktiskt.
Imorse lag snoozemastaren (Simon) och vagrade ga ur sangen. Sjalv var jag tvungen att ga upp 06.20. Inte kul.

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0