Jag vill ha en kaffe maskin


Jag vill ha en kaffe maskin. En som jag kan gora espresso och cappuccino med. Da kan jag gora gott kaffe och goda espresso cokctails hemma.  Pa argos har jag hittat en for £44.93. Ett bra pris, men jag vet inte hur bra den ar. Jag vill inte heller ha en stor och klumpig maskin for vi har inte sa mycket plats i koket. What do you think Neal? Do you like it?

Jag maste nog fraga min Csilla lilla lite efter rad, for hon ar namligen expert pa kaffe.

I sant fall maste vi inforskaffa oss lite fina muggar. Just nu har vi ett par trakiga fran IKEA. Det kanske blir nat som jag far skriva pa onske listan i ar..

E x


Kommentarer
Postat av: Neal

yes its nice, we should get one

xxx

2007-11-08 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0