Julklapps tips

Jag hittade en grej som jag tycker ar en jatte bra julklapp; en tidnings prenumeration. Pa tidningsbutiken.se kan man bestalla tidnings prenumerationer och ge bort i julklapp. Da galler det bara att lista ut vilken tidning man ska valja.. Jag tror mamma skulle bli glad for en tidnings prenumeration. Jag hoppas hon inte laser bloggen, men jag tror inte att hon gor det.

Framsida: tidningen Kalle Anka & Co

Om jag kunde prenumera pa svenska tidningar skulle jag nog valja serier:  Kalle Anka och Nemi. Dom har namligen inte sa manga serier att valja pa i England, sa varje gang jag aker hem koper jag alltid en massa serier. Sen koper jag andra tidningar ocksa saklart.

Update: Den har sidan gar det att bestalla i fran ocksa. Den funkar battre for mig for da kan jag betala direkt med mitt kort, i stallet for att fa ett inbetalnings kort pa posten hem till mamma.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0