Klumpedunsen

Varje torsdag gar jag langs en ganska trafikerad vag till och fran jobbet. I morse gick jag som vanligt till jobbet och lyssnade pa min Ipod nar jag plotsligt snubblar och faller pladask pa marken. Jag ramlar mitt framfor en annan tjej som fragar om jag ar ok.  Jag sag att hon log lite nar hon sa det, hon maste ha skrattat ihjal sig sa fort hon vande sig om. Det maste verkligen ha sett roligt ut. Det var dessutom en massa bilar som stod och vantade pa gront, sa det var sakert en hel del som fick sig ett gott skratt pa vag till jobbet. Jag ramlade verkligen med hela kroppen framat, jag skrapa i knana och armbagarna och lag bokstavligen pa marken.
Sen skrattade jag hela vagen till jobbet.....

 <---- jag i morse.
 
E x


Kommentarer
Postat av: Ann

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAhahahahhaa

2007-11-22 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0