Lab

Nu ar jag hemma fran uni. Vi hade inte sa lang dag idag, skont. Eller vi hade egentligen lab pa eftermiddagen men jag gick inte pa den. Det vara i alla fall ingen viktig lektion och vi skulle ha kollat pa morotter i ett mikroskop..hehe. Ja det later inte sa spannande va? Nej det ar inte sa spannande. Vi har redan kollat pa en massa gronsaker i mikroskopet forut, sa det racker. Anledningen till att jag inte gillar lab ar att alla alltid ar sa sega och troga sa allt tar sa lang tid. Ungefar som pa tunnelbanan i London.

E x




Kommentarer
Postat av: Frida

Elinor, kan du ga in pa min facebook please? Mina kompisar sager att de inte kan se nagra bilder. Kan du fixa detta?

Kram

2007-11-27 @ 17:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0