Lord of the rings: the musical




















Jag kanske ar lite efter men jag fick hora harom dagen att dom har gjort en musikal av Lord of the rings som nu visas i London. Den vill jag se! Det ar san harligt kansla att ga pa musikal med all musik, duktiga dansare och bra skadespelare. Jag gillar inte musikaler med dalig musik och med mer sang an dans. Jag vill ha mycket dans, och bra och haftiga dans nummer.

image171
Jag har svart att forestalla mig Lord of the rings som musikal, men den har tydligen fatt valdigt bra recentioner. Jag kan inte riktigt tanka mig Frodo sjunga och dansa. Eller ja dom sjunger val en del i filmen (eller boken) men inte sa mycket. Dom ska i alla fall ha lagt ner en massa pengar pa den sa den ar sakert jatte bra.

Las mer om musikalen och se bilder har.

E x

Kommentarer
Postat av: Neal

find out dates and we'll go!
xxx

2007-11-15 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0