Mamma Mia!

Hej hej halla alla vanner.

Nu har jag haft langhelg men ar tyvarr trottare an nagonsin! Hur funkar det?

Rapport fran helgen!

(Tyvarr har jag inte tagit ett enda kort i helgen som jag kan bjuda pa, skandal)

I Fredags gick jag hem lite tidigare sa jag skulle kunna stada. Det ar verkligen ingen favvosyssla. Efter stadningen kom Simon och sov over. Pa lordagen lag vi i sangen lange innan vi gick upp och lagade god omelett till frukost. Mums.

Jag drog sedan ivag for att traffa Mamma och Pappa som var har over helgen. Jag kom jattesent eftersom King's Road var avsparrad pga dodsolycka. Usch.

Mor och Far och jag gick till en pub och at mat och kollade pa fotboll. Sen akte jag hem till Simon for Mamma och pappa var trotta och jag ville inte ga och lagga mig klockan 20.30.
Simon och jag skulle ga ut men hamnade i soffan framfor TV;n med ett glas vin. Ganska skont for da var jag utvilad pa sondagen da jag akte tillbaks hem tidigt.

Familjen och jag strosade runt ett tag innan vi gick till Craven Cottage dar vi skulle se Fulham mota Blackburn. Kanske inte arets basta match, men underhallande var det anda med tanke pa att vi satt med en massa fans som skrek och svor. Pappa var nojd for han fick en varmkorv med brod. Efterat kakade vi smarrig pizza innan brorsan med folje anlande. Jag stupade i sang tidigt.



Igar at vi frukost ute och sen promenerade vi pa stan en stund. Bla fikade jag och mamsen med Elinor.  Mamma och jag akte en svang till Primark for budget shopping. Sedan motte vi upp de andra pa middag och Mamma Mia! Simon motte upp och traffade sina svarforaldrar. Det gick valdigt bra.

Middag blev det pa TGI's. Alltid supergod mat!!

Mamma Mia! var superbra! Alla gillade den. Jag maste rekommendera den for er som inte sett den.



Nasta gang pa musikal vill jag se Dirty Dancing eller Queens, We will rock you!


Hoppas ni har haft en trevlig helg.

F xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0