Mandag

Ah det gar inget bra for mig idag. Jag sitter har hemma och forsoker plugga. Men det gar inte sa bra. Amnet ar ganska instressant, men jag orkar bara inte lasa. Det kanns som om inget gar in i huvudet pa mig, jag bara laser och tanker pa annat. Jag har prov pa onsdag, och en massa sidor att lasa sa jag maste tvinga mig sjalv.

Jag har varit och handlat kaffe och atit lunch. Sa nu borde jag vara pa G. Jag ska snart in till stan och traffa Frida och hennes foraldrar som ar i London och halsar pa. Vi ska bara ta en fika, sen ar det back to work for min del. Men det kan vara skont att fa komma ut lite sa jag inte laser in mig i min lagenhet bara for att jag har ett litet prov pa onsdag.  Skarpning!


E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0