Min darling.

Igar traffade jag min darling Simon efter en och en halv vecka ifran varandra. Det var sa mysigt att traffas igen och jag kande verkligen hur jag hade saknat honom. Han kom ganska sent for han hade spelat fotboll sa jag var halvdod men vaknade snabbt till. Det ar ganska bra tror jag att vara ifran varandra en period for att se hur det kanns nar man traffas igen. Jag kande att jag verkligen hade saknat honom och jag vet att han kande likadant.

Pa Fredag ska vi pa nan fest som en av hans clients har pa nat hotell. Vi ska for forsta gangen aka bort tillsammans vilket ska bli mysigt, bo pa hotell ar ju alltid lyx! Pa lordagen ska vi hitta pa nat men jag vet inte vad. Han undrade om jag ville till Lakeside shopping Centre, men jag ar fattig som en kyrkratta denna manad sa jag sa att vi kunde aka en annan gang. Nu ska jag fundera pa vad vi kan gora istallet.  jag vet annu inte vad jag ska ha pa mig....decisions decisions. Vad tror ni? En svart klanning eller en coral fargad? De ar bada ganska fina och funkar nog, Simon ska ha kostym sa jag vill matcha med nat fint....help!!!

Kram F.

Kommentarer
Postat av: Neal

what help are you asking for?

2007-11-14 @ 13:30:43
Postat av: Frida

What to wear on Friday...any suggestions Neal?
How are you anyway?
x

2007-11-14 @ 14:19:58
Postat av: Neal

my domus jacket.
i'm good just had a chinese so a bit full!

2007-11-14 @ 15:12:48
Postat av: Frida

Really??? Can I?? That's so sweet. How about a Domus lightblue denimshirt with a waistbelt? How trendy...
You might be able to help me actually, the theme is lounge suit/mardi gras. What the hell is a mardi gras theme? No one seems to know...

2007-11-14 @ 16:02:30
Postat av: Elinor

Neal sager att "mardi gras" ar en festival fran New Orleans. Kolla image har: http://www.purecajun.com/graphics/Mardi%20Gras%20Reunite%202007.jpg

2007-11-14 @ 18:36:58
Postat av: FRIDA

Men dra at helvete. Sadar tanker inte jag spoka ut mig. Klanning far det bli...trist kanske men nan matta far det vara! Ses imorgon.

2007-11-14 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0