Onsdag.

Imorse hade jag en san morgon nar man helt enkelt inte kan komma ur sangen. Det var omojligt. Jag snoozade om och om igen och till slut var jag tvungen att masa mig ur sangen, annars hade jag blivit valdigt sen. Nu var det ok, jag hann i tid. Men usch vad jobbigt det ar. Kroppen lyder inte.

Igar kvall var inte sa spannande, jag kakade spaghetti och kottfarssas till middag, ringde brorsan, kollade lite pa TV och badade. Sen ringde Simon och vi pratade en stund. Jag lag i sangen i morgonrock och klockan var strax efter nio. Nasta gang jag kollade pa klockan var hon 03.20 och jag lag fortfarande i morgonrock ovanpa tacket med lampan tand och Tv:n pa. Jag maste ha varit helt slut.

Imorgon har jag sovmorgon och det ser jag fram emot kan jag lova!!

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0