Oxford Street

image126Oxford Street igar var som vanligt busy med en massa folk overallt och alla skyltfonster och gatorna var jukpyntade.  Vi gick runt till en del olika butiker och tillslut hittade vi lite julklappar men inte sa manga.  Men vi fick i alla fall lite inspiration till vad vi kan kopa.  Vi gick aven till Selfridges och halsade pa Kai pa hennes jobb i Calvin Klein underwear avdelningen. Sen sprang jag pa min (var) kompis Annelie utanfor FCUK som jag inte har sett pa flera manader, det var jatte kul att se henne igen. Hon hade med sig sin dotter i barnvagnen som nu ar snart 8 manader och jag har inte sett henne sen hon var nyfodd, och hon hade saklart blivit jatte sot.
Innan vi gick hem sa visade Patrik mig "Scandinavien kitchen" som ligger vid Great Portland St, jag minns inte vad gatan hette som det lag pa, och dom saljer en massa svensk mat och godis. Patrik kopte ostbagar som ar hans stora favorit, och jag kopte bara en Ramlosa med citron smak. Man kan aven fika darinne om man kanner for det. Sen fick jag ta bussen hem som tog en evighet, eftersom trafiken inne i stan vid den tiden mer eller mindre star stilla. Det verkade vara nat fel pa tunnelbanan.

Bilden: ett skyltfonster i Debenhams.


E x

Kommentarer
Postat av: Frida

AH, vad kul. Jag vill ocksa traffa henne.
Jag ska nog dra en repa pa King's Road pa Lordag. (Ska du med?) Da ska jag smita in till henne.

2007-11-01 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0