Poor.

Jag ar fattig som en kyrkratta, men att onska ar gratis.

Darfor onskar jag mig:

Enrique Iglesias nya album Insomniac. Lat nummer 6, Tired of being sorry ar ju sa bra!!!

Insomniac

The Editors skiva skulle jag ocksa vilja ha. Jag gillar dom skarpt.
Mans Zelmerlovs skiva ar pa min lista too.

Jag onskar mig aven en ny mascara och en concealer.



En klanning till var julfest vill jag ocksa ha, en riktigt fin som jag aven kan ha pa nyarsafton.
Effie Silk Beaded Dress
Denna fran Monsoon ar valdigt fin!

Jag onskar mig aven en coffeemachine men det tror jag Simon ska kopa till mig i julklapp.



Kram Fx.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vart ar din coffemachine ifran som du ska fa i julklapp? Har du hittat nan bra? Vi tankte kopa en efter jul nar vi har mer pengar men jag vet inte vilken man ska valja.

2007-11-21 @ 13:07:10
Postat av: frida

Jag vet inte heller. Jag ska gora lite research. Men jag tror att det ar battre att gora som ni, att kopa efter jul, da hittar du nog manga pa rean med! Jag vill ha en lyxig en! Ah vad harligt att vakna pa morgonen och brygga en mocha! Mums!
x

2007-11-21 @ 13:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0