Pyssel och papp.

Snart ar det ju jul for er som har missat! Jag langtar.

Varje jul sa lyssnar jag pa ett kassettband anno 1983 med Stefan Borsch som sjunger julsanger. Ah vilka minnen. Mamma hade tagit med det och en ljusstake och ett adventsljus, ni vet ett sant som man branner en bit pa varje dag i december. Nu borjar aven jag kanna julstamning. Men det ar inte forran man kommer hem till Sverige som den riktiga julstamningen slar till. Sno, gran, pepparkakor och julpynt, visst ar det val harligt?!

Stefan B.

Nagra andra som vet hur man firar jul ar Galenskaparna, jag rader er att titta pa Pyssel och Papp. Helt underbart kul om man gillar den humorn!



Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0