Reklam film

Provet idag var JATTE svart. Fast det hade jag val forvantat mig, for lararen vi har i det amnet ger oss alltid riktigt svara uppgifter. Men jag kan ju trosta mig med att alla verkade kanna likadant.

Nu maste jag roja upp har i lagenheten, jag far panik nar det ar stokigt. Nu ar det egentligen inte sa stokigt men det ligger saker lite har och var. Sen maste jag diska.. ahh jag onskar vi hade en diskmaskin det skulle gora livet sa mycket enklare. Men man kan inte ha allt.

Sen kommer lillebror hit om en stund och vi ska ata potatisgratang. Han har gjort workexperience (praktik) pa ett editing/design foretag den har veckan. Dom gor reklam filmer och en massa annat, och nasta vecka ska han fa vara med och se pa nar dom gor en Maltesers reklam. Kul!
Han ar duktig pa graphic design och gor praktik for att komma in i branchen.

image182


Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0