Saturday


image142

Dagen borjade bra jag fick sova ut ordentligt sen gick vi till gymmet, gjorde en del arenden, handla mat och avslutade med en cappuccino pa Caffe Nero. Sa nu ar jag pa G. Idag ska det stadas och fixas lite har hemma. Vi har aven kopt en ny matta som ska laggas ut i sovrummet nar vi har stadat klart. Jag ska forsoka skriva lite pa mitt arbete och sen kommer Frida hit ikvall pa drinkar och sen ska vi vidare till Johannas inflyttningsfest.
Jag har andrat layouten har pa bloggen, men jag vet inte riktigt om jag gillar den. Jag maste se vad Frida tycker forst sen far vi se om vi gar tillbaks till den gamla eller inte. Det tog mig ca 2 timmar innan det blev ratt.

Ha en trevlig lordag!

Ex

Kommentarer
Postat av: Frida

I Like!

2007-11-03 @ 21:30:09
URL: http://receptionen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0